Kolo 215/75 R17,5 135J Windpower, 6J, ET0, 205x6
Kód: 50101


Detailní popis produktu
Kompletní obuté nafouknuté kolo (pneu+disk+ventilek)
Upozornění:
Skutečná úspora paliva a bezpečnost silničního provozu závisí především na chování řidičů. Zejména ekologická jízda může výrazně snížit spotřebu paliva. Pro optimalizaci přilnavosti za mokra a palivové účinnosti by měl být pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách. Je třeba vždy přísně dodržovat vzdálenosti mezi vozidly s ohledem na brzdnou dráhu.
Vysvětlivky k použitým piktogramům:
|
|
Index palivová účinnosti pneumatik |
|
|
Třída přilnavosti pneumatiky za mokra |
|
|
Vnější hlučnost odvalování v dB |
Další informace o označování pneumatik najdete na stránkách evropské komise:
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/?uri=CELEX:02009R1222-20120530
Zpětný odběr pneumatik je zajištěn zdarma na naší provozovně na adrese Popovičky 38, 251 01, nebo na jiných odběrných místech ELTMA. Více informací zde: https://www.eltma.cz/sberna-mista#map Pneumatiky nesmí být likvidovány jako netříděný komunální odpad.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | 15" a více |
|---|---|
| EAN: | 5010112345673 |
| index nosnosti: | 135 (2 180 kg) |
| index rychlosti: | J (100 km/h) |
| kategorie: | kompletní kolo |
| období: | celoroční M+S |
| počet otvorů pro šrouby: | 6 |
| profilové číslo: | 75 |
| průměr disku ("): | 17.5 |
| průměr roztečové kružnice šroubů (mm): | 205 |
| průměr středového otvoru (mm): | 161 |
| šířka pneu (mm): | 215 |
| šířka ráfku ("): | 6 |
| zális: | ET 0 (IS 0) |
| šířka pneu: | 215 mm |
| profilové číslo: | 75 |
| průměr disku: | 17,5 " |
| index nosnosti: | 135 (2 180 kg) |
| index rychlosti: | J (100 km/h) |
| maximální povolené huštění: | kPa |
| šířka ráfku: | 6 " |
| zális: | ET 0 (IS 0) |
| průměr středového otvoru: | 161 mm |
| průměr roztečové kružnice šroubů: | 205 mm |
| počet děr pro šrouby: | 6 |
| dosedací plocha šroubů: | |
| období: | celoroční M+S |
| třída palivové účinnosti: | |
| třída přilnavosti za mokra: | |
| vnější hluk odvalování: | dB |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.



